24 August 2006

Olga iz dead...

... long live Olga.

DMCA (pentru cei ce nu stiu: Digital Millenium Copyrights Act, cea mai mare tampenie inventata de la bombele nucleare incoace) strikes again. Am descoperit asta in timp ce incercam sa gasesc tabulatura de chitara pentru melodia 'La noyee' de Carla Bruni.

Gandindu-ma eu la vremurile acelea bune cand mergeam linistit la Olga.. o rugam sa-mi caute niste tabulaturi pentru vreo melodie care-mi placea... si stam asa linistit si impacat cu mine, cu Olga in fata mea... ascultam melodia.. ma uitam la tabulatura.. si incercam sa cant si eu versiunea mea personala a melodiei.. dar acuma deja am luat-o pe aratura. Deci, gandindu-ma la acele vremuri bune, ma duc sa caut pe la Olga tabulatura la melodia de mai sus. Si cand colo... no more Olga. Buu-huu. Americidiots strike again. They killed my Olga.

OLGA is currently offline while we attempt to resolve legal issues with the archive.

We received a 'take down' letter (pages 1, 2, 3, 4, 5 & 6 ) from lawyers representing the NMPA and the MPA.

We greatly appreciate your support and hope to return to providing resources to the aspiring guitarist as soon as possible. Contact rcwoods for more information. In the meantime, we recommend the usenet newsgroups rec.music.makers.guitar.tablature and alt.guitar.tab.


Se pare ca in tara nimanui... aaaa... pardon, tara tuturor (im)posibilitatilor, e ok sa stai si sa asculti o melodie si sa te tina sa-ti dai seama din ce acorduri e facuta... Dar, in schimb, incalci copyleftu daca scrii acordurile alea (care nu intodeauna vor fi EXACT cele din melodia originala) si dai si la altii sa invete si ei sa cante. Doamne feri sa faci schimb de caietele de cantece folk.. ca ai si incalcat DMCA (si EUCD1, YMCA2, WDRK3, GMM4, WLTKOM5, etc.)

So.. daca aveti careva tabulatura la melodia ceea.. da-ti un comment pe aici. Sa stiu daca are sens sa-mi scot chitara de sub maldarul de praf sub care zace sau daca s-o las acolo (ca poate ma aresteaza ca am incalcat copyleftu` la Andri Popa).

Not(e) de subsol:


  1. EUCD: EU copyright directive, o fel de 'prime directive' din StarT(w)rek prin care se specifica basically ca 'daca tot au gasit americanii cum sa-si apere banii, sa facem si noi la fel'.

  2. YMCA: daca nu stiti cantecul , sa va fie rusine ca cititi blogul asta :P

  3. WDRK: We Don't Really Kare. Urmatoarea directiva UE[SEI] ce se (par)lamenteaza acu` prin discutator

  4. GMM: Gimme More Money. O ordonanta celebra, de altfel.

  5. WLTKOM: We'd Like To Keep Our Money. Lege modificata ulterior de ordonantza '..and make more'.



NU, olga nu e ceva amanta de-a mea (personala sau oficiala). Olga este.. doar OLGA.


Dupa ceva vreme:
Am revenit la postul asta, ca sa mai adaug niste linkuri... se pare ca si altii o plang pe Olga saraca.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home